• Wpisów:517
  • Średnio co: 4 dni
  • Ostatni wpis:2 lata temu, 16:24
  • Licznik odwiedzin:10 167 / 2223 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Jakieś plany na weekend?
 

 
Ojej !! Co ja tu widze !!
Na 1476 dni 8119tyś odwiedzin jesteście Boscy!! Kochani oby tak dalej ❤❤
 

 
JUZ W PONIEDZIALEK TAK :
23.11 SA MOJE 18-STE URDZINY


JAKIE FRYZURY PROPONUJECIE W TYM WYJATKOWYM DNIU?

CZEKAM NA PODPOWIEDZI ;*
19.11-WYJAZD DO POLSKI: 10 RARNO WYJAZD <3
 

 



kto slucha Kubana?
 

 
Cześć wszystkim jak tam u was ?
 

 
Hej wszystim!
Co wy na to jak bym założyła bloga z moimi Fryzurami ;>…

OBSERWUJCIE: http://i.instagram.com/kamileeczkaa/
 

 
Und jetzt kann ich vergessen dich weil du bist eine itiot - i teraz moge cię zapomnieć bo jestes idiotą .

Ich hab keine zeit zu dem Spiel- nie mam czasu na zabawe .

Und langsam wird es mir egal irgendwie-i powoli to nie będzie miało znaczenia dla mnie w jakiś sposób .

Verpiss dich ich komm ganz gut ohne dich klar- spierdalaj bedzie lepiej bez ciebie

Ich hass es dich zu lieben- nienawidzę cię kochać .

Love, jou , smile that's all you need - miłość radości uśmiech to wszystko czrgo potrzebujesz .


* jak bedziecie chciały jeszcze wiecej opisów po niemiecku , piszcie w komentarzach lub na gg : 44913420 ;*
 

 
1.Wykreślić ze świata przyjaźń… To jakby zagasić słońce na niebie, gdyż niczym lepszym ani piękniejszym nie obdarzyli nas bogowie.

2. „Będę przy tobie” to najlepsza obietnica, jaką może złożyć przyjaciel.
 

 
"Za przyjaźń, bo bez tego nie doszedłbym nigdzie, choć z roku na rok coraz mniej nas na tej liście."
 

 
Jak ja kurwa lubie takie puste slowa typu - 'kocham cie ', 'mimo wszystko bede z toba ' , na zawsze ' , ' tylko ciebie chce ' -.-! Tak je kurwa lubie ze bym wolala skoczyc z dachu na dol -.^
 

 
'Nie pierdol farmazonow bo to ci nie wychodzi , niby kochasz a w chuja robisz .
 

 
* ♥ MAŁACH & RUFUZ: DOBRZE, ŻE JESTEŚ (FEAT. KAMILA WYBRAŃCZYK)


Dobrze, że jesteś, Skarbie i mam Cię dziś na oku Kłopotów mam cały pokój, Ty antidotum dasz mi Nie musimy walczyć, razem mamy oazę marzeń Mam Cię blisko, to wszystko, najlepsze dla nas, gra gitara Uśmiech, szept niejeden do rana, grzywka wzrok Twój zasłania Mała, mam coś na wieczór dla nas Ciepła noc, koc, taras, dotknę Cię zaraz, zaraz To mnie studzi, jak uśmiech masz na buzi Kto by pomyślał, że umiesz czytać w moich myślach Wracam tylko po to każdą nocą złotą Mam Cię w głowie, jak nie mam to nadrobięI ściskam Cię mocno w myślach Obyś nigdy mi nie prysła Jesteś jedną, tą na milion na pewno dla mnie Nie w standardzie los serca splata nam W Twoich ramionach na koniec świata, papa

Jeśli jesteś to nie odchodźJeśli nie ma Cię to wróć Mógłbyś być dziś tu po prostu Tylko ze mną, tylko tu

Siemanko Niunia! Dobrze znów Ciebie widzieć Nie miałem czasu, nie było mnie chyba z tydzień Dobrze, że jesteś, chce się odprężyć z Tobą na wejście A pogadamy później, teraz jest za wcześnie Zrobię Ci masaż, połóż się, czuję Twój zapach Lubię jak się dla mnie ubierasz i jak jesteś naga Gdy Twoje ciało mówi do mnie samo za siebiemI czekasz tylko aż Cię dotknę, spojrzę na Ciebie Namiętny seks, film i rozmowy o nas Tak mija stres mi, gdy jest przy mnie ona Tak mija dzień jak godzina jej w mych ramionach Nie trzeba słów, wystarczy wzrok, wiem, że jest spełniona Wiem, że to Ty jesteś tą, o której marzyłem Uśmiechnij się, zrobię Ci, zrobisz mi posiłek? Fałszu tu nie ma, nie widzę go w Twoich oczach Dobrze Cię mieć, dobrze kogoś mieć kogo się kocha

Jeśli jesteś to nie odchodźJeśli nie ma Cię to wróć Mógłbyś być dziś tu po prostu Tylko ze mną, tylko tu

Ej seniorita...Pokaż, że mnie kochasz...Ja to czuję...Moja kobieta...To mój tlen, o tym piszę...
 

 
nO co robicie na sylwestra ?
 

 
` jesteś prawdziwym fanem swojego ulubionego zespołu jeśli po jego przegranej płaczesz jak dziecko i nic nie da rady Cię pocieszyć..!

REAL MADRYT PONAD WSZYSTKO !x3 !
kto stoi za Realem ? ;D.
 

 
bo wystarczy tylko jedna osoba , aby uwierzyć że marzenia jednak się spełniają . nie ważne czy znasz tą osobę rok, dwa , czy nawet jeden dzień ; * !

`dzięki Tobie moje życie nabrało ponownego sensu ♥ . Kocham Cię ''siostro''  Misiaa`aa < 33

To prawdziwa ulga mieć kogoś, przed kim możesz otworzyć własne serce, komu możesz powierzyć swoje tajemnice.

Przyjaciółka to osoba, którą kochasz, bez względu na to kim była, kim jest i kim będzie ; *

Moje najlepsze miejsce na ziemi, jest gdzieś między Twoim prawym, a lewym ramieniem. ♥

nigdy tego nie zapomnę , nie ma to jak dzień z tą jedyną , najlepszą osobą w Twoim życiu ♥

Prawdziwy przyjaciel jest z tobą na dobre i na złe ^^

Lubię wierzyć , że kiedyś wreszcie się odnajdziemy. Przestaniemy się tak bezsensownie mijać i w końcu uda mi się złapać Twoją dłoń ♥
 

 
Cześć , jak tam u was? ;D bo u mnie Dobrze ! tylko że za 3 dni do Niemczech ;oo! ojć nie chce tegoo ;ooo .
________
`mimo że bedzie źle i tak głowa do góry !
`a gadają że kobiety są Dziwne, a zrozum tu faceta
`chciałabym aby mój uśmiech stał się twoim ulubionym < 3 !
`Moim marzeniem jest być czyimś marzeniem ^.^
`czasem człowiek zmienia zdanie , Czasem zdanie zmienia człowieka .
`status mam wolny serce zajęte .
` nie musisz być idealny badź wyjątkowy
`Kocham Cię jak Truskawke < 3 !
`Pocałuj mnie głupku < 3 !
`nie biegnij przez życie bo i tak cię wyprzedzi .
  • awatar O wszystkim i o Niczym ♥: @Aneta A.: Bo w pl jest moj chlopak i nie lubie tak wracac ciagle do niemczech chce miec 18 i tam zamieszkac ;D ! ..
  • awatar Aneta A.: Świetne cytaty ! :D Jakoś leci. ;) Aa czemu nie chcesz jechać do Niemczech? :)
  • awatar Folari: Oj jestem strasznie zmęczona i boli mnie głowa. Obejrzę jednak serialik. :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
zmiana planow jade w czwarteeek !!! ; *
Welcome To Poland ! <3

Pozdraaawiaaam Maluuuuchy ! ; *!

Kochaaaam Cię Adriaaaaanek ! ;*!
 

 
Wjechałeś w życie jak bit Chady.
Dawałeś wskazówki i siłę jak teksty
Hemp Gru. Pokazałeś ciężkie życie jak
Peja. Zostawiłeś blizny na psychice i
odszedłeś jak Magik...



w piatuniioooo do Polski *___* ! Adi x3!
 

 
ehś coraz gorzej jest ; ( ...
 

 
siemanko ; * !

jak tam u was ?
bo u mnie lipa zapalenie zatok ..
x3 ! Adi ;*
 

 
ask.fm/Kaaaamaaax3

moze pytania bo nudno ;c / a ktos ma z was aska?
 

 
ajjjj .. Czy tak te dziewczyny musza byc zazdrosne ??... -.-
hejtuja na asku ... ; o .. ajć trzeba miec wyjebane ! ;] ..


Hahahah ^.^ !
  • awatar Folari: Jak zakładasz aska to wiadome, że będą hejty.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
jakos dlugo mnie tu nie bylo poniewaz brak czasu , i wg neta nie mialam ;/. cos z kablami nie tak . ! no ale ju jestem

8/9 dni i polska ale zacieszyk ! ;D
kocham to normalnie ; * !
wkoncu zobacze moich Wariatow ; * !
i mojego najukochanszego chlopaka na swiecie Adi ! ; * <3 x3 !


_____
a jak tam wakacje wam mijaja ? . ;D -
ja jeszcze wakacji nie mam dopiero za 5 dni . ; )!


_____
Ooj bedzie sie dzialo w POLSCE ! X3 juz nie moge sie doczekac !;D . !
kocham cie A ; * x3 !
Te Pol roku mnie zmienilo x3 ! ; *
poniewaz jestem z toba !; *
juz do konca naszych dni i o jeden dzien dluzej O TAK ! x3 ! ; * !
____
hYHYHYHYH ; D / kazda dziewczyna chce mi zepsuc zwiazek czaicie ? ;o no ale im sie to nie uda ! ;D . !


_____
jakies pytanie ? tO ASK ! Xx3 !

http://ask.fm/Kaaaamaaax3

czekam na pytania !!!!! ;d
  • awatar O wszystkim i o Niczym ♥: @YOUNG GIRL.: moze pozniej bd zajebiscie ;D
  • awatar YOUNG GIRL.: U mnie wakacje to straszne nudy są. ;/
  • awatar ♥Katherine♥: Witam, mam do Ciebie malutką prośbę, a mianowicie chodzi mi oto, czy mogłabyś wejść na: catherinessdiary.blogspot.com/ i polubić tę stronę na facebooku? Bardzo mi zależy, z góry dziękuję bardzo ;* Pozdrawiam cieplutko
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Serce bije coraz mocniej, kiedy znowu na
swym karku czuć twój delikatny oddech
 

 
Refren : Angielski
1.To dla Ciebie jak najlepiej po płynę po tym
bicie,
Wciąż o Tobie myślę dla Ciebie serce bije
Tego co do Ciebie czuję nie opiszą żadne
słowa
Pragnę dziś jednego , abyś był ze mną do
końca
Jesteś mi potrzebny do przetrwania jak tlen
Przy Tobie każda chwila jest dla mnie jak sen
Dzięki Tobie Skarbie w kolorach widzę
wszystko
Dziękuję że mam Ciebie tu wciąż blisko
Jesteś przy mnie nawet wtedy gdy upadnę
nisko
Uwierz że tu z Tobą pragnę patrzeć w
przyszłość
I mogę milion wersów spisać na tych kartkach
Bo przy Tobie moje życie jest jak bajka
Rozpaliłeś w mym sercu wielkie ognisko
Czuję to za każdym razem gdy jesteś blisko
To uczucie jest silniejsze ode mnie
Złap mnie za rękę ,Ty to moje szczęście
Refren : Angielski
2. Drugą zwrotkę zacznę od prostego słowa
Dziękuję bo dzięki Tobie mogę dotknąć nawet
nieba
Czasem milczę, milion myśli w mojej głowie
To tylko o Tobie myślę dwa cztery na dobę
Wiem czasem wkurzam swoim zachowaniem
W takich chwilach sama siebie nie ogarniam
Miłość oparta na wzlotach i upadkach
Nie zawsze piękne zakończenie jak w bajkach
Zrozum Kochanie nie ważne co będzie
Przecież to do Ciebie należy moje serce
Nikt nas rozłączyć nigdy nie będzie w stanie
Bo tylko My jesteśmy dla siebie wsparciem
Uwierzyłam w miłość od pierwszego
spojrzenia
Każda minuta z Tobą jest dla mnie cenna
Jest wspaniale niech będzie tak zawsze
Nie chce innego tylko Ciebie pragnę
Refren : Angielski
 

 
Zadaaawajcie pytania Bo nudy ;cc ..


ask.fm/Kaaaamaaax3

Dziekoowac
 

 
Kocham Cię całym serduszkiem Rozumiesz? «3
 

 
Będę z Tobą do końca świata i jeden dzień dłużej . ♥
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Siemaneeczko Moordy ! ; 333

nie było mnie jakiś czas Bo byłam W Polsce i wg spotkałam Się z Moim Skarbusieem <333.

Kochaaam Cięę Adii x33 ; ***

Jaaak Taam U was? ;3
 

 
przy Tobie czas staje w miejscu,
choć tak naprawdę leci szybko
<3 .
 

 
Wszystkiego najlepszego
dziewuszki ; * !!!! <3.